Elke man heeft een uitzonderlijk talent. Kijk maar

De 26 jarige Marco van Houwelingen is de ultieme Oranjefan, De grootste fan van elke Nederlandse sporter, de gangmaker van het Oranjelegioen en de katalysator van de Oranjekoorts. Nadat Marco honderden andere sollicitanten achter zich liet heeft hij dan eindelijk zijn droombaan te pakken en mag hij zichzelf nu officieel Chief Oranje Officer (COO) noemen.

Wat is echt en wat is nep?

Elke man is ergens legendarisch goed in. Sommigen lijken zelfs overal legendarisch goed in te zijn. Zoals de schipbreukeling in deze hilarische commercial van Heineken. Maar ook hij blijkt geen uomo universale; niet één maar 19 verschillende mannen met ieder een ander uitzonderlijk talent bleken in 2 minuten voorbij te zijn gekomen. Nu beweren enkele YouTube-reaguurders dat die commercial vol fakery zit. De PR-afdeling van Heineken bewijst het tegendeel door onderstaande auditiebeelden vrij te geven. Kijk, alle mannen zijn ECHT ergens legendarisch goed in.